Aktualizacja: 07.06.2020 02:00 Publikacja: 07.06.2020 02:00
Foto: Adobe Stock
We współczesnych kontaktach handlowych częstym problem, z jakim muszą zmierzyć się przedsiębiorcy, jest nieotrzymanie od kontrahenta płatności za wykonane świadczenia. Sprzedaż towarów czy wykonania usługi na rzecz klienta związane są z powstaniem wierzytelności po stronie sprzedawcy. Zdarzają się sytuacje, w których pomimo wyczerpania wszelkich środków prawnych, wierzyciel nie jest jednak w stanie uzyskać należnych mu środków od dłużnika. W takich przypadkach przepisy prawa podatkowego dają przedsiębiorcom możliwość zaliczenia tego typu wierzytelności do kosztów podatkowych.
Wielu bardzo młodych ludzi, nie tylko w Polsce, chciałoby być influencerem i żyć z zamieszczania treści w mediac...
Gdy polska spółka wypłaci zagranicznemu podmiotowi dywidendy, odsetki i należności licencyjne powyżej limitu 2 m...
Organy podatkowe często uznają, że przekazanie towaru podmiotowi podszywającemu się pod kontrahenta skutkuje obo...
Media (woda/ścieki, prąd, gaz, ciepło) dostarczane do lokalu mieszkalnego znajdującego się w budynku, gdzie jest...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Branżę influencerów charakteryzują (i kuszą) szerokie możliwości uzyskania dodatkowych dochodów. Natomiast na gr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas