Aktualizacja: 09.02.2020 16:17 Publikacja: 09.02.2020 00:01
Foto: 123RF
Tak wynika z wydanej 23 stycznia 2020 r. interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej (0111-KDIB1-1.4010.449.2019.2. SG).
Polska spółka planuje realizować usługi pośrednictwa w udostępnianiu powierzchni reklamowych na stronach internetowych we współpracy ze spółką ze Szwecji. W ramach tych usług, reklamodawcy wypłacaliby polskiej spółce należność za udostępnienie powierzchni reklamowej, która po potrąceniu należności za pośrednictwo byłaby przekazywana spółce szwedzkiej. Spółka szwedzka miałaby natomiast wypłacać te środki wydawcom, tzn. blogerom lub właścicielom stron internetowych udostępniającym powierzchnie reklamowe. Wnioskodawca podkreślał, że ani on, ani spółka szwedzka nie będą pełnić żadnych istotnych funkcji w odniesieniu do czynności udostępniania powierzchni reklamowych, oprócz czynności związanych z przepływem wynagrodzenia.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas