Reklama
Rozwiń
Reklama

Koszty podatkowe: występ artystyczny to reprezentacja, a nie promocja

Fiskus twierdzi, że wydatki na spotkania biznesowe w części poniesionej na jego część rozrywkową nie mogą być zaliczone do kosztów. Naczelny Sąd Administracyjny ostatnio wyraził jednak odmienne zdanie na ten temat.

Publikacja: 28.12.2017 05:15

Koszty podatkowe: występ artystyczny to reprezentacja, a nie promocja

Foto: Adobe Stock

Prowadzenie działalności gospodarczej nieodzownie związane jest z podejmowaniem przez przedsiębiorców działań marketingowych mających na celu zainteresowanie jak najszerszej grupy potencjalnych klientów oferowanymi przez nich towarami czy usługami. Niejednokrotnie zdarza się, że działania te przybierają formę zorganizowanych i kompleksowych akcji marketingowych, w których uczestniczyć mogą nie tylko aktualni czy potencjalni kontrahenci przedsiębiorcy, ale również inne osoby np. członkowie ich rodzin, czy przedstawiciele mediów. W takich przypadkach często pojawiają się wątpliwości, czy wszystkie wydatki ponoszone na takie zorganizowane kampanie marketingowe, na które składa się wiele poszczególnych wydarzeń, działań czy atrakcji, mogą być przez nich rozliczone jako koszt uzyskania przychodów.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Reklama
Reklama