Aktualizacja: 28.12.2017 05:15 Publikacja: 28.12.2017 05:15
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie działalności gospodarczej nieodzownie związane jest z podejmowaniem przez przedsiębiorców działań marketingowych mających na celu zainteresowanie jak najszerszej grupy potencjalnych klientów oferowanymi przez nich towarami czy usługami. Niejednokrotnie zdarza się, że działania te przybierają formę zorganizowanych i kompleksowych akcji marketingowych, w których uczestniczyć mogą nie tylko aktualni czy potencjalni kontrahenci przedsiębiorcy, ale również inne osoby np. członkowie ich rodzin, czy przedstawiciele mediów. W takich przypadkach często pojawiają się wątpliwości, czy wszystkie wydatki ponoszone na takie zorganizowane kampanie marketingowe, na które składa się wiele poszczególnych wydarzeń, działań czy atrakcji, mogą być przez nich rozliczone jako koszt uzyskania przychodów.
Rząd przyjął pakiet przepisów o Krajowym Systemie e-Faktur. Są w nim kolejne zmiany, a firmy mają coraz mniej cz...
Gdy fiskus zabezpiecza wykonanie zobowiązania podatkowego, może wręczyć stosowny dokument pełnomocnikowi podatni...
Wydatki na zdobycie uprawnień zawodowych przez aplikanta są podatkowym kosztem zatrudniającej go kancelarii. Fis...
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas