Koszty podatkowe: występ artystyczny to reprezentacja, a nie promocja

Fiskus twierdzi, że wydatki na spotkania biznesowe w części poniesionej na jego część rozrywkową nie mogą być zaliczone do kosztów. Naczelny Sąd Administracyjny ostatnio wyraził jednak odmienne zdanie na ten temat.

Publikacja: 28.12.2017 05:15

Koszty podatkowe: występ artystyczny to reprezentacja, a nie promocja

Foto: Adobe Stock

Prowadzenie działalności gospodarczej nieodzownie związane jest z podejmowaniem przez przedsiębiorców działań marketingowych mających na celu zainteresowanie jak najszerszej grupy potencjalnych klientów oferowanymi przez nich towarami czy usługami. Niejednokrotnie zdarza się, że działania te przybierają formę zorganizowanych i kompleksowych akcji marketingowych, w których uczestniczyć mogą nie tylko aktualni czy potencjalni kontrahenci przedsiębiorcy, ale również inne osoby np. członkowie ich rodzin, czy przedstawiciele mediów. W takich przypadkach często pojawiają się wątpliwości, czy wszystkie wydatki ponoszone na takie zorganizowane kampanie marketingowe, na które składa się wiele poszczególnych wydarzeń, działań czy atrakcji, mogą być przez nich rozliczone jako koszt uzyskania przychodów.

Pozostało jeszcze 88% artykułu
503 Backend fetch failed

Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation:

XID: 634322986


Varnish cache server

Podatki
Wyrok TSUE: prezes musi mieć szansę na uwolnienie się od podatku spółki
Podatki
TSUE: zwolnienie podatkowe dla kolejowych gruntów to nie pomoc publiczna
Podatki
Po reformie składki zdrowotnej część firm może zmienić formę opodatkowania
Podatki
Pomysł z zespołu Brzoski: e-faktury mogłyby wyręczyć sądy w ściganiu dłużników
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Podatki
Fiskus już wie, kto sprzedaje w internecie. I zapowiada kontrole
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne