Aktualizacja: 12.12.2016 04:40 Publikacja: 12.12.2016 04:40
Foto: www.sxc.hu
- Przedsiębiorca na potrzeby działalności gospodarczej nabył lokal użytkowy. Po odebraniu lokalu trzeba go będzie doprowadzić do stanu pozwalającego na użytkowanie i prowadzenie działalności, a co za tym idzie ponieść koszty związane z wykończeniem i wyposażeniem części powierzchni lokalu przeznaczonej pod działalność. Takim kosztem wykończenia lokalu będą materiały budowlane, np. kleje, farby, deska podłogowa oraz elementy wyposażenia takie jak oświetlenie, stół, krzesła czy szafa na dokumenty. Lokal nie został jeszcze wprowadzony do ewidencji środków trwałych. Czy wydatki związane z wykończeniem i wyposażeniem powierzchni lokalu przeznaczonego na działalność gospodarczą mogą stanowić koszt tej działalności? – pyta czytelniczka.
Ministerstwo Finansów przygotowało projekt przepisów, które przesuwają w czasie o dwa lata obowiązek raportowani...
Zniesienie opodatkowania wielokrotnych restrukturyzacji, a także obowiązku publikowania strategii podatkowej duż...
Przedsiębiorca będzie mógł złożyć pierwotną deklarację po rozpoczęciu oraz zakończeniu kontroli celno-skarbowej....
Przedsiębiorca będzie musiał płacić VAT dopiero po przekroczeniu 240 tys. zł rocznej sprzedaży. Tak wynika z pro...
Skarbówka może ściągać zaległy podatek spółki od członka jej zarządu. Ale powinien mieć możliwość zwolnienia z o...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas