Aktualizacja: 07.09.2016 08:37 Publikacja: 07.09.2016 04:00
Foto: www.sxc.hu
Spółka jest właścicielem znaku towarowego. Jest także twórcą – na zasadach franczyzy – organizacji zrzeszającej niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie handlu detalicznego towarami z przewagą żywności, działających na podstawie systemu i standardów franczyzowych. W profilu działalności firmy znajduje się m.in. świadczenie usług merchandisingowych, marketingowych i promocyjnych na rzecz współpracujących producentów oraz dostawców. Zgodnie z umowami, nierozerwalnym elementem kompleksowych usług świadczonych na rzecz producentów/dostawców jest sporządzenie podsumowania, analizy i oceny rezultatów współpracy oraz wykonanych na rzecz producentów usług, w tym zebranie, weryfikacja i podsumowanie danych sprzedażowych za dany okres, tj. danych dotyczących obrotów zrealizowanych przez sklepy zrzeszone.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas