Aktualizacja: 07.09.2016 08:37 Publikacja: 07.09.2016 04:00
Foto: www.sxc.hu
Spółka jest właścicielem znaku towarowego. Jest także twórcą – na zasadach franczyzy – organizacji zrzeszającej niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie handlu detalicznego towarami z przewagą żywności, działających na podstawie systemu i standardów franczyzowych. W profilu działalności firmy znajduje się m.in. świadczenie usług merchandisingowych, marketingowych i promocyjnych na rzecz współpracujących producentów oraz dostawców. Zgodnie z umowami, nierozerwalnym elementem kompleksowych usług świadczonych na rzecz producentów/dostawców jest sporządzenie podsumowania, analizy i oceny rezultatów współpracy oraz wykonanych na rzecz producentów usług, w tym zebranie, weryfikacja i podsumowanie danych sprzedażowych za dany okres, tj. danych dotyczących obrotów zrealizowanych przez sklepy zrzeszone.
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Umorzenie postępowania karnego skarbowego z powodu braku znamion czynu zabronionego może stanowić przesłankę świ...
Czynsz z dzierżawy znaku towarowego nie jest przychodem z praw majątkowych. Może być opodatkowany korzystniejszy...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Firma inwestująca w politykę zrównoważonego rozwoju może zaliczyć wydatki do kosztów uzyskania przychodów. Nawet...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas