Reklama

Informacja PIT-8C nie zawsze jest wymagana

Jeżeli spółka wręczy osobie fizycznej promujące firmę gadżety o wartości do 200 zł, to nie musi ich wykazywać w dokumentacji przekazywanej do końca lutego do urzędu skarbowego i świadczeniobiorcy.

Aktualizacja: 02.03.2015 07:18 Publikacja: 02.03.2015 04:40

Informacja PIT-8C nie zawsze jest wymagana

Foto: www.sxc.hu

ABC spółka z o.o. prowadzi skład budowlany. W celach promocyjnych zamierza przekazać prezenty o wartości ok. 200 zł klientom indywidualnym realizującym zakupy powyżej kwoty 1000 zł. Prezentami mają być towary spoza oferty handlowej spółki, np. kosmetyki, kalendarze, książki itd. Przekazywane prezenty nie są nagrodami w loteriach, konkursach, grach ani w sprzedaży premiowej. Czy przekazanie tych upominków wiąże się z jakimiś obowiązkami płatnika i czy istnieje możliwość ich zminimalizowania? – pyta czytelnik.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
Czy prawnik rozliczy nowe zęby w kosztach firmy? Jest stanowisko fiskusa
Reklama
Podatki
Czy podatnik może skutecznie wybrać ryczałt w przelewie? Jest wyrok
Podatki
Wydatki na psychoterapię w kosztach firmy? Skarbówka nie każdemu mówi "nie"
Podatki
Firma, która z własnej kieszeni opłaca grupową polisę OC dla kadry księgowej nie musi potrącać PIT
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Reklama
Reklama
Reklama