Reklama

Informacja PIT-8C nie zawsze jest wymagana

Jeżeli spółka wręczy osobie fizycznej promujące firmę gadżety o wartości do 200 zł, to nie musi ich wykazywać w dokumentacji przekazywanej do końca lutego do urzędu skarbowego i świadczeniobiorcy.

Aktualizacja: 02.03.2015 07:18 Publikacja: 02.03.2015 04:40

Informacja PIT-8C nie zawsze jest wymagana

Foto: www.sxc.hu

ABC spółka z o.o. prowadzi skład budowlany. W celach promocyjnych zamierza przekazać prezenty o wartości ok. 200 zł klientom indywidualnym realizującym zakupy powyżej kwoty 1000 zł. Prezentami mają być towary spoza oferty handlowej spółki, np. kosmetyki, kalendarze, książki itd. Przekazywane prezenty nie są nagrodami w loteriach, konkursach, grach ani w sprzedaży premiowej. Czy przekazanie tych upominków wiąże się z jakimiś obowiązkami płatnika i czy istnieje możliwość ich zminimalizowania? – pyta czytelnik.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Reklama
Reklama
Reklama