Aktualizacja: 17.11.2014 04:00 Publikacja: 17.11.2014 04:00
Foto: www.sxc.hu
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w wyroku z 9 października 2014 r. (III SA/Wa 1047/14).
Spółka planuje rozpoczęcie działalności hotelowej i rozważa wdrożenie programu lojalnościowego (dalej: program). Program zostanie skierowany do klientów indywidualnych robiących zakupy na cele niezwiązane z prowadzoną działalnością gospodarczą (dalej: konsumenci). Mechanizm nagradzania lojalności konsumentów będzie polegał na ich wynagradzaniu za zakupy usług hotelowych. Spółka skierowała wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, zadając pytanie, czy nagrody wydawane konsumentom w ramach prowadzonego programu są nagrodami uzyskanymi w sprzedaży premiowej. Chodzi o to, że jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT, to czy są one zwolnione z podatku dochodowego i na spółce nie ciążą obowiązki płatnika tego podatku. Zdaniem spółki nagrody wydawane konsumentom w ramach prowadzonego programu są nagrodami uzyskanymi w sprzedaży premiowej, a więc jeśli ich jednorazowa wartość nie przekroczy kwoty 760 zł, to będą one zwolnione z podatku dochodowego i na spółce nie będą ciążyły obowiązki płatnika tego podatku.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas