Reklama

Wydatki na akcje marketingowe firmy coraz trudniej zaliczyć w koszty

Fiskus neguje firmowe wydatki na pikniki, szkolenia i wyjazdy z klientami. Sądy przyznają mu rację.

Aktualizacja: 06.03.2019 08:00 Publikacja: 06.03.2019 07:15

Wydatki na akcje marketingowe firmy coraz trudniej zaliczyć w koszty

Foto: Adobe Stock

Odwieczne spory o rozliczanie wydatków na promocję firmy coraz częściej kończą się przegraną przedsiębiorców. Pokazują to dwa ostatnie wyroki wojewódzkich sądów administracyjnych, pierwszy w sprawie pikniku zdrowotnego, drugi szkolenia i wyjazdu z klientami do muzeum.

– Przedsiębiorcy od lat mają problemy z rozliczaniem wydatków na różnego rodzaju imprezy i akcje marketingowe. Urzędnicy doszukują się w nich budowania wizerunku firmy, a to jest wyłączona z podatkowych kosztów reprezentacja. A sądy coraz częściej stają po stronie fiskusa – mówi Beata Hudziak, doradca podatkowy, partner zarządzający w kancelarii 8Tax.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Reklama
Reklama
Reklama