Aktualizacja: 30.07.2018 05:40 Publikacja: 30.07.2018 05:40
Foto: www.sxc.hu
Tak orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie w wyroku z 21 czerwca 2018 r. (I SA/Kr 442/18).
Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą polegającą na nabywaniu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych od kontrahentów zagranicznych i na jej późniejszej odsprzedaży. Należność za zakupioną powierzchnię reklamową wypłacana jest kontrahentom zagranicznym, a wnioskodawca otrzymuje sam zapłatę za odsprzedaną powierzchnię reklamową. We wniosku o wydanie interpretacji podatkowej, skierowanym do Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej, wnioskodawca zwrócił się z pytaniem, czy nabycie od kontrahentów zagranicznych przestrzeni reklamowej na portalach internetowych celem dalszej odsprzedaży, podlega opodatkowaniu CIT.
Rośnie liczba kontroli celno-skarbowych. W 2024 r. stanowiły już ponad 38 proc. wszystkich kontroli. W latach 20...
Ułatwienia na linii fiskus–podatnicy i łatwiejszy dostęp do informacji o lekach – to niektóre z najnowszych prop...
Przedsiębiorca mający problemy ze słuchem może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na aparat, dzięk...
Ulepszenie programu komputerowego ma charakter twórczy. A zamawianie prac u zewnętrznego specjalisty nie przekre...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na karnety sportowe i pakiety medyczne dla samozatr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas