Jak efektywnie monitorować koszty – zastosowanie modelu ABC

Zakład cukierniczy „Pierwsza klasa" wytwarza ciasta i desery, które są pakowane i sprzedawane do dużych sklepów spożywczych oferujących je pod marką własną. Część produktów sprzedaje się do małych niezależnych sklepów spożywczych pod marką cukierni.

Publikacja: 30.08.2017 06:40

Jak efektywnie monitorować koszty – zastosowanie modelu ABC

Foto: Fotolia.com

Całość sprzedaży odbywa się na rynku krajowym, a cała działalność firmy jest prowadzona w jednym zakładzie, który mieści się na obrzeżu dużego miasta,w dwóch odrębnych punktach – zakładzie produkcyjno-biurowym i bazie transportowej.

Wyroby

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Reklama
Reklama