Aktualizacja: 02.08.2017 05:50 Publikacja: 02.08.2017 05:50
Foto: 123RF
W listopadzie 2016 r. o wykładnię ustawy o PIT wystąpiła spółka dystrybucyjna należącą do grupy kapitałowej, prowadząca działalność w zakresie dystrybucji żywności mrożonej w Polsce. W działaniach mających na celu zwiększenie sprzedaży swoich produktów organizuje różnego rodzaju akcje promocyjne o charakterze konkursów. Firma wyjaśniła, że uczestnicy konkursów będą rywalizować pomiędzy sobą w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów. Uczestnikami konkursów mogą być między innymi konsumenci, podwykonawcy, kontrahenci i ich pracownicy.
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Jeśli ZUS przekwalifikował umowę zlecenia na umowę o pracę, firma musi poprawić podatkowe rozliczenia i zapłacić...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas