Aktualizacja: 17.08.2016 18:28 Publikacja: 17.08.2016 17:51
Foto: 123RF
Zmartwimy blogerów/przedsiębiorców. Izba Skarbowa w Bydgoszczy w niedawnej interpretacji uznała, że zakupy związane z prowadzeniem bloga nie są podatkowymi kosztami uzyskania przychodu. Uznała, że bloger nie zarabia na prowadzeniu bloga, ale na umieszczanych na nim reklamach. Wcześniej fiskus potwierdzał, że zakupy biletów do kina, posiłków w restauracji, testowanego sprzętu czy wyjazdów do miejscowości turystycznych są kosztami prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na prowadzeniu bloga.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas