Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Spółka, która reklamuje swoją działalność na zawodach golfowych, może zaliczyć do podatkowych kosztów wydatki na ich organizację.

Aktualizacja: 21.01.2016 19:49 Publikacja: 21.01.2016 18:44

Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Foto: 123RF

Dobra wiadomość dla przedsiębiorców próbujących łączyć biznes ze sportem. Fiskus zgodził się (choć dopiero po interwencji sądu) na rozliczenie w kosztach uzyskania przychodów wydatków na zawody, na których są promowane usługi organizatora.

O interpretację wystąpiła spółka, która zorganizowała turniej golfowy. Promowała na nim swoją markę i usługi. W czasie imprezy prezentowane było logo firmy, rozdawane były też gadżety reklamowe. Informacja o turnieju oraz relacja z jego przebiegu ukazała się w mediach (gazetach, portalach internetowych).

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Sprzedałeś w 2024 r. środek trwały? Możesz dopłacać składkę zdrowotną
Podatki
Podatki bez przedawnienia. Eksperci krytykują projekt Ministerstwa Finansów
Podatki
Wyrok TSUE: Polska za bardzo ogranicza zwolnienie z VAT dla importowanych towarów
Podatki
Czy polski oddział zagranicznej firmy musi mieć osobny NIP? Sąd odpowiedział
Podatki
Ważny wyrok TSUE. Rekompensata za straty spółki bez podatku VAT