Reklama
Rozwiń

Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Spółka, która reklamuje swoją działalność na zawodach golfowych, może zaliczyć do podatkowych kosztów wydatki na ich organizację.

Aktualizacja: 21.01.2016 19:49 Publikacja: 21.01.2016 18:44

Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Foto: 123RF

Dobra wiadomość dla przedsiębiorców próbujących łączyć biznes ze sportem. Fiskus zgodził się (choć dopiero po interwencji sądu) na rozliczenie w kosztach uzyskania przychodów wydatków na zawody, na których są promowane usługi organizatora.

O interpretację wystąpiła spółka, która zorganizowała turniej golfowy. Promowała na nim swoją markę i usługi. W czasie imprezy prezentowane było logo firmy, rozdawane były też gadżety reklamowe. Informacja o turnieju oraz relacja z jego przebiegu ukazała się w mediach (gazetach, portalach internetowych).

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Podatki
Nowy obowiązek podatkowy dla dużych firm. Chodzi o cyfrowe rozliczenia
Podatki
Ogłoszono nowy limit ulgi na składkę zdrowotną dla przedsiębiorców
Podatki
Sąd: podejrzenie o oszustwo podatkowe nie zawiesza biegu terminu przedawnienia
Podatki
Podatek globalny ważną nowością na 2025 rok. Ustawa będzie zmieniana
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Podatki
Zawarcie ugody nie oznacza, że wydatek jest kosztem
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku