Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Spółka, która reklamuje swoją działalność na zawodach golfowych, może zaliczyć do podatkowych kosztów wydatki na ich organizację.

Aktualizacja: 21.01.2016 19:49 Publikacja: 21.01.2016 18:44

Koszty: firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

Foto: 123RF

Dobra wiadomość dla przedsiębiorców próbujących łączyć biznes ze sportem. Fiskus zgodził się (choć dopiero po interwencji sądu) na rozliczenie w kosztach uzyskania przychodów wydatków na zawody, na których są promowane usługi organizatora.

O interpretację wystąpiła spółka, która zorganizowała turniej golfowy. Promowała na nim swoją markę i usługi. W czasie imprezy prezentowane było logo firmy, rozdawane były też gadżety reklamowe. Informacja o turnieju oraz relacja z jego przebiegu ukazała się w mediach (gazetach, portalach internetowych).

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Podatki
Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Podatki
Kary umowne za opóźnienie w realizacji usługi co do zasady mogą być kosztem podatkowym. Wyrok NSA
Podatki
Piwo w kosztach firmy? Tylko bezalkoholowe
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Reklama
Reklama