Aktualizacja: 27.03.2025 04:23 Publikacja: 01.03.2024 07:00
Foto: AdobeStock
Dzięki reklamom na lodowisku wiele osób dowiedziało się o naszej działalności, a zapewnienie możliwości rekreacji ociepliło nasz wizerunek wśród lokalnej społeczności. Tak argumentowała firma, która chciała zaliczyć wydatki na budowę ślizgawki do kosztów uzyskania przychodów. Fiskus się jednak nie zgodził.
O interpretację wystąpiła spółka działająca w branży budowlanej. Zajmuje się głównie budowaniem i remontowaniem dróg oraz podjazdów (dla firm, samorządów i osób fizycznych). W czasie zimy zainstalowała lodowisko na rynku miasta, w którym działa. Wstęp był bezpłatny i dostępny dla wszystkich chętnych.
Naczelny Sąd Administracyjny stwierdził, że dwuletni termin na skorzystanie z tzw. ulgi na złe długi jest niezgo...
To fiskus ma ocenić, czy wpłaty od youtube’owych patronów są darowizną. Nie może tego wymagać od youtubera.
Przedsiębiorca, któremu kontrahent finansuje wydatki na prowadzenie biura i codzienne życie, musi wykazać przych...
Zadośćuczynienie wypłacone pracownikowi na podstawie ugody sądowej za wypadek przy pracy może być kosztem podatk...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Leasing zwrotny ruchomości to dwie osobne transakcje. Zbycie przez korzystającego na rzecz finansującego takiej...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas