Reklama

Chcesz się reklamować? Zrób to na meczu, będzie ulga w podatkach

Przedsiębiorca sponsorujący klub sportowy może zaliczyć wydatki do kosztów uzyskania przychodów, a następnie odliczyć ich połowę od dochodu. Pod warunkiem, że klub go reklamuje.

Publikacja: 04.11.2024 18:12

Chcesz się reklamować? Zrób to na meczu, będzie ulga w podatkach

Foto: Adobe Stock

Reklama podczas meczów pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, w sportowym środowisku można też nawiązać kontakty biznesowe, przekłada się to na przychody z działalności – tak argumentuje przedsiębiorca, który sponsoruje klub i chce skorzystać z podatkowej ulgi. Z najnowszej interpretacji fiskusa wynika, że ma do niej pełne prawo.

Ulga na sponsoring: koszty i odliczenie od dochodu

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Reklama
Reklama
Reklama