Aktualizacja: 05.06.2025 22:22 Publikacja: 04.11.2024 18:12
Foto: Adobe Stock
Reklama podczas meczów pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, w sportowym środowisku można też nawiązać kontakty biznesowe, przekłada się to na przychody z działalności – tak argumentuje przedsiębiorca, który sponsoruje klub i chce skorzystać z podatkowej ulgi. Z najnowszej interpretacji fiskusa wynika, że ma do niej pełne prawo.
Firma prowadząca aptekę ogólnodostępną, w której wykonuje m.in. szczepienia ochronne czy kontroluje ciśnienie kr...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Spółki na stracie albo z niską rentownością płaciły w tym roku po raz pierwszy nową daninę – podatek minimalny....
Przyjęty przez Radę Ministrów projekt przewiduje złagodzenie kar za przestępstwa skarbowe, które nie powodują be...
Cyfryzacja rozliczeń podatkowych będzie w najbliższych miesiącach wyzwaniem dla wielu firm. Chodzi o przygotowan...
Właścicielka kancelarii prawnej nie rozliczy w kosztach ubrań, w których występuje w telewizji i mediach społecz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas