Aktualizacja: 07.07.2025 04:30 Publikacja: 04.11.2024 18:12
Foto: Adobe Stock
Reklama podczas meczów pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, w sportowym środowisku można też nawiązać kontakty biznesowe, przekłada się to na przychody z działalności – tak argumentuje przedsiębiorca, który sponsoruje klub i chce skorzystać z podatkowej ulgi. Z najnowszej interpretacji fiskusa wynika, że ma do niej pełne prawo.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Gdy kontrola potrwa dłużej niż sześć miesięcy, odsetki podatkowe nie będą naliczane. Ma to zdyscyplinować kontro...
Obowiązkowy Krajowy System e-Faktur rusza 1 lutego 2026 r. Firmy mają już dostęp do dokumentacji API oraz wzoru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas