Aktualizacja: 10.07.2025 05:31 Publikacja: 04.11.2024 18:12
Foto: Adobe Stock
Reklama podczas meczów pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, w sportowym środowisku można też nawiązać kontakty biznesowe, przekłada się to na przychody z działalności – tak argumentuje przedsiębiorca, który sponsoruje klub i chce skorzystać z podatkowej ulgi. Z najnowszej interpretacji fiskusa wynika, że ma do niej pełne prawo.
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżo...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Kary umowne za opóźnienia w realizacji internetowych usług serwisowych z automatu nie są wyłączone z kosztów pod...
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na spotkanie z kontrahentem, na którym zała...
Odszkodowanie za utratę przez część budynku jakiegokolwiek znaczenia gospodarczego i konieczność rozbiórki, otrz...
Przepis nakładający podatek na wielokrotne restrukturyzacje może być niezgodny z europejską dyrektywą – sugeruje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas