Reklama

Prezent z logo to reklama albo reprezentacja

O podatkowej kwalifikacji przekazanego klientowi upominku decyduje jego wartość oraz to, czy jest on wręczany wszystkim, czy tylko wybranym, szczególnym kontrahentom firmy.

Publikacja: 18.03.2015 06:30

Prezent z logo to reklama albo reprezentacja

Foto: www.sxc.hu

- Spółka z o.o. przekazuje obecnym i potencjalnym klientom gadżety reklamowe (o wartości 20–30 zł brutto, m.in. długopisy, kubki, latarki, kalendarze, notesy, naklejki na szyby, flagi, pendrive'y, koszulki, kurtki, breloki, torby). Ponadto wybranym klientom, w szczególności kierownictwu współpracujących firm, przekazuje prezenty o wartości brutto od 200 zł do 1000 zł, m.in.: markowe pióra, zegarki, torby, portfele, jedwabne krawaty. Wszystkie gadżety reklamowe i większość prezentów są opatrzone logo spółki. Czy wydatki na nabycie tych gadżetów i upominków spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? – pyta czytelniczka.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Podatki
NSA: ulga na złe długi nie narusza prawa unijnego
Podatki
Ulga na złe długi: kończą się terminy na odzyskanie VAT
Podatki
Ulga na złe długi: firma odzyska VAT, nawet gdy dłużnik się likwiduje - opinia rzecznika generalnego TSUE
Reklama
Reklama
Reklama