Aktualizacja: 10.03.2020 08:06 Publikacja: 10.03.2020 07:26
Foto: 123RF
Coraz więcej firm reklamuje swoje produkty i usługi w internecie, korzystając z usług blogerów i vlogerów. Skarbówka rozstrzyga w najnowszej interpretacji (01134- KDIPT2-3.4011.807.2019.4.IR), że osoby biorące udział w tego rodzaju kampanii mają przychody z działalności wykonywanej osobiście. To oznacza, że wypłacająca je firma musi jako płatnik odprowadzić zaliczki na podatek dochodowy.
Zapytała o to spółka, która pośredniczy w relacjach między reklamodawcami a osobami i firmami uczestniczącymi na jej zlecenie w kampanii reklamowej. Partnerzy, m.in. blogerzy, będą samodzielnie dobierać sposób promocji, korzystając z narzędzi udostępnianych przez spółkę. Zobowiązują się do promocji reklam oraz kampanii reklamowych poprzez udostępnienie miejsca na własnych stronach internetowych, w tym prowadzonych przez nich blogach. Spółka nie ma wpływu na sposób realizacji kampanii. Będzie jednak kontrolować zgodność z regulaminem.
Naczelny Sąd Administracyjny stwierdził, że dwuletni termin na skorzystanie z tzw. ulgi na złe długi jest niezgo...
To fiskus ma ocenić, czy wpłaty od youtube’owych patronów są darowizną. Nie może tego wymagać od youtubera.
Przedsiębiorca, któremu kontrahent finansuje wydatki na prowadzenie biura i codzienne życie, musi wykazać przych...
Zadośćuczynienie wypłacone pracownikowi na podstawie ugody sądowej za wypadek przy pracy może być kosztem podatk...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Leasing zwrotny ruchomości to dwie osobne transakcje. Zbycie przez korzystającego na rzecz finansującego takiej...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas