Reklama
Rozwiń

Reklama w kościele da firmie podatkowe korzyści - interpretacja podatkowa

Firma, która promuje się, finansując ważne dla regionu inicjatywy, może zaliczyć poniesione wydatki do kosztów uzyskania przychodów.

Publikacja: 25.03.2020 07:18

Reklama w kościele da firmie podatkowe korzyści - interpretacja podatkowa

Foto: www.sxc.hu

Przedsiębiorcy powinni dbać o swoją popularność w lokalnej społeczności. Przekłada się to na ich przychody. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka zajmująca się przesyłaniem energii elektrycznej. Podpisała umowę sponsoringu z diecezją. Zobowiązała się w niej do sfinansowania remontu barokowych organów. W zamian za to diecezja ma promować spółkę na różne sposoby, m.in. będzie informować na swojej stronie i w czasopiśmie, co dobrego spółka zrobiła dla regionu.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Jak nie ma usługi, to nie będzie podatku. Ważny wyrok ws. VAT
Podatki
Sprzątanie po Polskim Ładzie. Na tę zmianę czekają spółki. Czy TSUE pomoże?
Podatki
Podatkowa deregulacja: kontrola potrwa zbyt długo, odsetek nie będzie
Podatki
Uwaga, firmy - MF opublikowało dokumentację API KSeF 2.0
Podatki
Gdy ZUS zmieni zlecenie na etat, trzeba zająć się podatkiem