Reklama w kościele da firmie podatkowe korzyści - interpretacja podatkowa

Firma, która promuje się, finansując ważne dla regionu inicjatywy, może zaliczyć poniesione wydatki do kosztów uzyskania przychodów.

Publikacja: 25.03.2020 07:18

Reklama w kościele da firmie podatkowe korzyści - interpretacja podatkowa

Foto: www.sxc.hu

Przedsiębiorcy powinni dbać o swoją popularność w lokalnej społeczności. Przekłada się to na ich przychody. Potwierdza to interpretacja dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.

Wystąpiła o nią spółka zajmująca się przesyłaniem energii elektrycznej. Podpisała umowę sponsoringu z diecezją. Zobowiązała się w niej do sfinansowania remontu barokowych organów. W zamian za to diecezja ma promować spółkę na różne sposoby, m.in. będzie informować na swojej stronie i w czasopiśmie, co dobrego spółka zrobiła dla regionu.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Podatki
Minister finansów wydał ważną interpretację dla doradców podatkowych
Podatki
Czy owoce i warzywa dla można zaliczyć do kosztów? Jest nowa interpretacja
Podatki
Zmiany w raportowaniu schematów podatkowych. Chodzi o tajemnicę zawodową
Podatki
Darowane środki trwałe. Fiskus: przerwanie amortyzacji jest niekonstytucyjne
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Podatki
Czy spółka powstała z jednoosobowej firmy na estońskim CIT korzysta z preferencji przy zatrudnianiu. Wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń