Reklama

Dotacja z urzędu pracy na wyposażenie biura - czy można rozliczyć w kosztach podatkowych

Młody przedsiębiorca odliczy wydatki na wyposażenie biura. Nawet wówczas, gdy pieniądze na ten cel przyznał mu urząd pracy.

Publikacja: 12.07.2019 08:23

Dotacja z urzędu pracy na wyposażenie biura - czy można rozliczyć w kosztach podatkowych

Foto: 123RF

Dotacja z urzędu pracy to nie tylko realne wsparcie, ale też ulga w podatku. Krajowa Informacja Skarbowa wyjaśniła w najnowszej interpretacji, jak skorzystać z preferencji.

Czytaj także: Dotowane przez urząd pracy wydatki na start biznesu są kosztem podatkowym

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
Przedsiębiorca może odliczyć VAT z faktury bez NIP
Podatki
Przedstawiciele spółek mogą już załatwiać sprawy podatkowe przez smartfona
Podatki
Czy podatnik może skutecznie wybrać ryczałt w przelewie? Jest wyrok
Podatki
Wydatki na psychoterapię w kosztach firmy? Skarbówka nie każdemu mówi "nie"
Podatki
Firma, która z własnej kieszeni opłaca grupową polisę OC dla kadry księgowej nie musi potrącać PIT
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama
Reklama