Reklama
Rozwiń
Reklama

Dotacja z urzędu pracy na wyposażenie biura - czy można rozliczyć w kosztach podatkowych

Młody przedsiębiorca odliczy wydatki na wyposażenie biura. Nawet wówczas, gdy pieniądze na ten cel przyznał mu urząd pracy.

Publikacja: 12.07.2019 08:23

Dotacja z urzędu pracy na wyposażenie biura - czy można rozliczyć w kosztach podatkowych

Foto: 123RF

Dotacja z urzędu pracy to nie tylko realne wsparcie, ale też ulga w podatku. Krajowa Informacja Skarbowa wyjaśniła w najnowszej interpretacji, jak skorzystać z preferencji.

Czytaj także: Dotowane przez urząd pracy wydatki na start biznesu są kosztem podatkowym

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki
APA: uprzednie porozumienia cenowe narzędziem odliczania kosztów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Podatki
Podatek u źródła trochę łagodniejszy
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Reklama
Reklama