Aktualizacja: 16.01.2019 05:20 Publikacja: 16.01.2019 05:20
Foto: Adobe Stock
Wzrost znaczenia internetu wpłynął na pojawianie się nowej kategorii podmiotów, które mogą mieć wpływ na kształtowanie opinii, czyli tak zwanych influencerów. Takie osoby wpływają na decyzje innych oraz posiadają trwałe relacje z masowymi odbiorcami, którzy bardzo silnie się z nimi utożsamiają. Tego rodzaju liderzy opinii potrafią wyrażonym przez siebie zdaniem albo sugestią umiejętnie oddziaływać na poczynania skupionej wokół siebie społeczności, którą zbudowali na bazie prowadzonego przez siebie bloga, vloga, konta na Youtube albo innym portalu społecznościowym. Wiele firm zauważyło szansę w rozpoznawalności oraz pozycji influencerów i skierowało swoje działania promocyjne na współpracę z takimi osobami. Społeczność skupiona wokół influencerów rekomendację wpływowej osoby często ceni bardziej od tradycyjnych reklam. Firmy zaczęły zlecać influencerom tworzenie treści sponsorowanych w internecie. Praktyka pokazuje, że producent dóbr (lub usług) najczęściej przekazuje takim osobom wytwarzane przez siebie produkty w zamian za ich promocję. Jakie są możliwości rozliczenia takiej transakcji?
Nie można instrumentalnie traktować przepisów o pomocy publicznej, by tylko odmówić zwolnienia z podatku. Taki j...
Po zmianach w składce zdrowotnej w 2026 r. przedsiębiorcy będą musieli na nowo przeliczyć, co się im bardziej op...
Pomysł „egzekucji fakturowej” może zredukować liczbę sporów o niezapłacone należności. Eksperci uważają, że nale...
Urzędy skarbowe dostały raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas