Aktualizacja: 14.05.2018 05:40 Publikacja: 14.05.2018 05:40
Foto: Adobe Stock
Znakiem towarowym może być każde oznaczenie, które można przedstawić w sposób graficzny, jeżeli nadaje się ono do odróżnienia towarów jednego przedsiębiorstwa od towarów innego przedsiębiorstwa. Ustawodawca wskazuje dalej, że znakiem towarowym może być w szczególności wyraz, rysunek, ornament, kompozycja kolorystyczna, forma przestrzenna (nie tylko towaru, ale i opakowania) oraz melodia lub inny sygnał dźwiękowy. Najczęściej znak towarowy stanowi po prostu logo lub nazwę przedsiębiorstwa. Należy pamiętać, że poprzez znak towarowy ustawodawca rozumie także znak usługowy, a zatem oznaczenie używane do odróżnienia usług jednego przedsiębiorstwa od usług innego przedsiębiorstwa.
Fiskus dostał raporty o internetowych transakcjach, prawie 300 tys. sprzedających w sieci może znaleźć się na je...
Przedsiębiorca nie zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wyżywienie, leczenie i wyposażenie psa pi...
Jeśli przedsiębiorca potrzebuje do działalności rzeczy chroniących go przed różnymi zagrożeniami, może zaliczyć...
Choć do uruchomienia KSeF pozostało jeszcze dziewięć miesięcy, to eksperci radzą: przygotowania warto rozpocząć...
Zwolnienie z cła i VAT towarów przeznaczonych do nieodpłatnego udostępniania osobom uciekającym przed agresją Ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas