Reklama

Jak firmy powinny zarządzać aktywnością pracowników w social mediach

W dobie wciąż rozwijającej się technologii i digitalizacji życia codziennego coraz bardziej istotne staje się pytanie: kiedy i jak należy reagować na nieodpowiednią aktywność pracowników w internecie. Odpowiedź na to zagadnienie nie jest jednak jednoznaczna i często nastręcza problemów w praktyce.

Publikacja: 22.06.2024 14:09

Jak firmy powinny zarządzać aktywnością pracowników w social mediach

Foto: Adobe Stock

Czy pracownik może krytykować pracodawcę?

Zasadniczo, pracownicy mają prawo do krytyki, w tym krytyki swojego pracodawcy. Takie uprawnienie gwarantuje Konstytucja RP poprzez wolność słowa, w tym wolność wyrażania swoich poglądów oraz rozpowszechniania informacji. Niemniej jednak, należy podkreślić, że ta wolność nie jest absolutna. A zatem istotne staje się pytanie, jaka krytyka jest dopuszczalna i zgodna z prawem?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo pracy
Nie tylko płaca minimalna. W 2026 r. wzrosną też składki i świadczenia
Prawo pracy
Marcin Stanecki: Inspektora pracy nie trzeba będzie szczuć psem. Zadziała rozsądnie
Prawo pracy
TSUE: dyrektywa chroni pracowników, którzy opiekują się niepełnosprawnymi dziećmi
Prawo pracy
Prawnik ostrzega: nadchodzi rewolucja w traktowaniu samozatrudnionych
Prawo pracy
Będą wsteczne kontrole zleceń i samozatrudnienia? Jest rządowy projekt
Reklama
Reklama
Reklama