Mikroprzedsiębiorcy oraz ich księgowi korzystający z programu „Mała księgowość Rzeczpospolitej” otrzymują od drugiej połowy maja cotygodniowy newsletter informacyjny o zmianach i interpretacjach przepisów księgowo-podatkowych. Już sama lektura autorskiego tekstu dostarcza kompleksowej wiedzy o najważniejszych zmianach w przepisach i ich interpretacjach, a istotnych dla osób prowadzących działalność gospodarczą. Do tego dochodzą porady podatkowe, kalendarium „do zrobienia”, gdy prowadzi się własną firmę oraz odnośniki do szerszych materiałów, które w minionym tygodniu ukazały się na łamach „Rzeczpospolitej” i w serwisie internetowym firma.rp.pl.
W początkowym okresie zarówno sam newsletter jak i dostęp do witryny internetowej są bezpłatne. Otrzymali je wyłącznie aktualni oraz byli użytkownicy oprogramowania księgowego oferowanego przez „Rzeczpospolitą” przy współpracy z firmą e-Kiosk SA. Baza aktywnych użytkowników to ponad 50 tysięcy osób, a sumarycznie newsletter dociera do około 100 tysięcy odbiorców. Docelowo, po okresie promocyjnym, nowy produkt subskrypcyjny zostanie w formie odpłatnej zaoferowany również tym, którzy nie są użytkownikami „Małej księgowości”.
- Po wprowadzeniu kluczowego z naszego punktu widzenia produktu jakim jest autoodnawialny dostęp do witryny rp.pl otwieramy się na nowe grupy odbiorców. Przedsiębiorcy zyskają dzięki temu wiarygodne źródło profesjonalnie wyselekcjonowanej wiedzy. – powiedział Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Gremi Media SA. – Na początku roku 2022 nasz flagowy produkt subskrypcyjny odnotował wzrosty rzędu 50% w okresie trzech miesięcy. Budowany od wielu lat potencjał bazy użytkowników oprogramowania księgowego pomoże nam w przyszłości te wzrosty kontynuować. – dodał.
Newsletter „Niezbędnik Przedsiębiorcy” przygotowywany przez dziennikarzy „Rzeczpospolitej” wychodzi w każdy poniedziałek, tuż po godzinie 8.00 rano.
Czytaj więcej
Wydawca „Rzeczpospolitej” podsumował rozwój liczby subskrypcji cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Zwiększone zainteresowanie wiarygodnymi treściami spowodowane wybuchem wojny Rosji z Ukrainą doprowadziło do skokowego wzrostu ich liczby.