Aktualizacja: 28.07.2017 10:09 Publikacja: 28.07.2017 07:26
Pracownik nie powinien się obawiać powiadomić przełożonego o nieprawidłowościach
Foto: 123RF
W kwietniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił specjalną infolinię oraz adres e-mailowy, przez które można informować o zmowach cenowych. Przez pierwsze trzy miesiące UOKiK odebrał 380 e-maili i 675 telefonów. Większość nie była jednak związana z kartelami, ale z infolinii korzystali też niezadowoleni konsumenci.
– Wiele osób nie wie, czym się zajmujemy oraz co to jest naruszenie konkurencji, i dopytuje o to – mówi Marta Skrobisz, naczelnik wydziału w Departamencie Ochrony Konkurencji. – Jesteśmy jednak zadowoleni, bo było kilkanaście sygnałów, które nas zainteresowały. Chociaż żadne postępowanie, nawet wyjaśniające, nie zostało jeszcze wszczęte, to już odbyliśmy kilka spotkań z sygnalistami.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas