Aktualizacja: 27.04.2017 06:40 Publikacja: 27.04.2017 06:40
Ada Stokowska
Foto: Informacja Prasowa
Zasada Pareto, znana też jako Zasada 80/20 opiera się na zależności, którą zaobserwował włoski ekonomista oraz socjolog, Vilfredo Pareto, a następnie sformułował amerykański teoretyk zarządzania Joseph Juran. Zgodnie ze wspomnianą zasadą, „na 80 proc. rezultatów przypada 20 proc. nakładów". Jak się okazuje, zależność ta sprawdza się nie tylko w ekonomii, ale również w procesie budowania marki pracodawcy oraz tworzenia atrakcyjnego Employee Value Proposition (EVP), czyli oferty pracodawcy uwzględniającej pakiet materialnych i niematerialnych korzyści dla pracowników.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas