Aktualizacja: 09.01.2017 21:38 Publikacja: 09.01.2017 17:10
Foto: 123RF
Firmy będą musiały zadeklarować – na stronie www lub w ogólnych warunkach umów, czy zgadzają się na pozasądowe rozwiązywanie sporów z klientami. Podobną informację na trwałym nośniku przekażą konsumentowi, którego reklamację odrzucą. Brak oświadczenia w tej sprawie traktowane będzie jak wyrażenie zgody. Takie obowiązki wprowadza wchodząca w życie ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Ugoda z fiskusem czy skrócenie okresu przedawnienia podatków to wyciągnięte z kosza pomysły komisji kodyfikacyjn...
Nie będzie już Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Instytucja ta nie zostanie jednak zlikwidowana - inf...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Rząd chce ukrócić patologie na rynku odzieży, obuwia i płynnego betonu. Przewóz takich towarów ma być ściśle nad...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas