Aktualizacja: 02.12.2016 05:10 Publikacja: 02.12.2016 05:10
Foto: 123RF
Zdarza się, że Krajowa Izba Odwoławcza – mimo że jest organem wyspecjalizowanym w prawie zamówień publicznych i zarazem kompetentnym do rozstrzygania sporów pomiędzy przedsiębiorcami i zamawiającymi – rozstrzygnie spór nieprawidłowo, nie zastosuje właściwych regulacji, pominie w sposób niedopuszczalny pewne przepisy prawa albo też nie dostrzeże błędu zamawiającego lub innego odwołującego. Poza tym, nawet jeżeli orzeczenie jest prawidłowe pod względem merytorycznym i formalnym, rozstrzygnięcie KIO zazwyczaj zadowala tylko jedną ze stron sporu. Co w takiej sytuacji może zrobić druga strona?
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas