Reklama

Poglądy pracownika wyrażane na portalach społeczościowych a wizerunek firmy

Publikowanie zdjęć z marszów opozycji może zaszkodzić w pracy, szczególnie jeśli pracodawca chce zachować apolityczny wizerunek.

Aktualizacja: 16.06.2016 09:05 Publikacja: 16.06.2016 07:43

Poglądy pracownika wyrażane na portalach społeczościowych a wizerunek firmy

Foto: Flickr

Polityczne podziały w społeczeństwie zaczynają się odbijać także na atmosferze w niejednej firmie czy urzędzie. Ostatnio jeden z urzędników zatrudnionych w administracji publicznej musiał się bronić przed natychmiastowym zwolnieniem z pracy po tym, jak wyraził swoje polityczne poglądy na Facebooku. Inny przykład: firma od lat startująca w przetargach na zamówienia administracji publicznej wprowadziła u siebie nowy regulamin zakazujący pracownikom wyrażania ich poglądów na portalach społecznościowych. Przedsiębiorca chce zachować apolityczność firmy, by nie stracić ważnych dla firmy klientów z administracji publicznej.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Reklama
Reklama
Reklama