Reklama
Rozwiń

Sprzedaż w internecie nie zmienia zakresu uprawnień do przetwarzania danych osobowych

Wykorzystywanie internetu jako kanału dystrybucji własnych produktów nie upoważnia przedsiębiorcy do pozyskiwania danych osobowych, wykraczających poza cel, dla którego są pozyskiwane, i poza zakres, na jaki zezwalają przepisy.

Publikacja: 27.04.2016 06:00

Sprzedaż w internecie nie zmienia zakresu uprawnień do przetwarzania danych osobowych

Foto: 123RF

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie wyrokiem z dnia 18 lutego 2016 r. (II SA/Wa 1655/15) potwierdził słuszność decyzji generalnego inspektora ochrony danych osobowych, który nakazał spółce telekomunikacyjnej wprowadzić zmiany w zakresie procedury przetwarzania danych osobowych.

Trzy punkty sprzedaży

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego