Sprzedaż w internecie nie zmienia zakresu uprawnień do przetwarzania danych osobowych

Wykorzystywanie internetu jako kanału dystrybucji własnych produktów nie upoważnia przedsiębiorcy do pozyskiwania danych osobowych, wykraczających poza cel, dla którego są pozyskiwane, i poza zakres, na jaki zezwalają przepisy.

Publikacja: 27.04.2016 06:00

Sprzedaż w internecie nie zmienia zakresu uprawnień do przetwarzania danych osobowych

Foto: 123RF

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie wyrokiem z dnia 18 lutego 2016 r. (II SA/Wa 1655/15) potwierdził słuszność decyzji generalnego inspektora ochrony danych osobowych, który nakazał spółce telekomunikacyjnej wprowadzić zmiany w zakresie procedury przetwarzania danych osobowych.

Trzy punkty sprzedaży

Pozostało 97% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy