Prawa konsumenta: jakich informacji przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi

Szeroki zakres informacji, których przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi, ma ułatwić mu świadome podjęcie decyzji o zawarciu umowy.

Publikacja: 18.02.2015 02:00

Prawa konsumenta: jakich informacji przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi

Foto: www.sxc.hu

25 grudnia 2014 r. weszła w życie nowa ustawa o prawach konsumenta, która  ma szczególne znaczenie dla sprzedawców oraz ich klientów. Nowe przepisy wywołały zmiany  na rynku konsumenckim, w szczególności w zakresie prowadzonej działalności e-commerce.

Ogólne obowiązki

Pozostało 96% artykułu

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Prawo w firmie
Zmiany w załatwianiu spraw ze skarbówką. Chodzi o kontakt z pracownikami US
Prawo w firmie
Sygnaliści. Jak będzie działał mechanizm zgłoszeń zewnętrznych