Prawa konsumenta: jakich informacji przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi

Szeroki zakres informacji, których przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi, ma ułatwić mu świadome podjęcie decyzji o zawarciu umowy.

Publikacja: 18.02.2015 02:00

Prawa konsumenta: jakich informacji przedsiębiorca musi udzielić konsumentowi

Foto: www.sxc.hu

25 grudnia 2014 r. weszła w życie nowa ustawa o prawach konsumenta, która  ma szczególne znaczenie dla sprzedawców oraz ich klientów. Nowe przepisy wywołały zmiany  na rynku konsumenckim, w szczególności w zakresie prowadzonej działalności e-commerce.

Ogólne obowiązki

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki