Aktualizacja: 28.06.2019 06:30 Publikacja: 28.06.2019 06:30
Foto: Adobe Stock
Zdobyć nowy rynek, pozyskać zagranicznych kontrahentów, przekonać do swoich produktów obcokrajowców – łatwiej powiedzieć, niż zrobić. Na międzynarodowym rynku panuje zażarta konkurencja, chętnych do sprzedaży produktów lub świadczenia usług nie brakuje, a dodatkowymi barierami mogą być regulacje i normy nieznane polskim przedsiębiorcom. Jak sobie z tym poradzić, nie mając doświadczenia w prowadzeniu działalności eksportowej? Może być trudno. Jednak to nie powinno zniechęcać przedsiębiorców. Tym bardziej, że da się skorzystać z usług wyspecjalizowanych firm doradczych, które przynajmniej część problemów są w stanie rozwiązać. I przygotować na rzecz przedsiębiorstwa plan rozwoju eksportu – biznes plan, który pokazywałby mocne i słabe strony planowanego przedsięwzięcia, szanse i zagrożenia z nim związane, ale także sposoby ich wykorzystania lub przeciwdziałania.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas