Czas na wdrażanie opracowanych strategii wzorniczych

Przedsiębiorcy, którzy przeprowadzili swoją firmę przez audyt wzorniczy i dysponują opracowaną w jego wyniku strategią, mogą ubiegać się o dofinansowanie etapu wdrożeniowego. Ten powinien kończyć się innowacją.

Publikacja: 21.06.2019 02:00

Czas na wdrażanie opracowanych strategii wzorniczych

Foto: 123RF

Odmieniony wygląd produktu lub jego opakowania, dodanie nowych atrakcyjnych funkcji, zwiększenie użyteczności lub wygody korzystania – wszystkie te działania mogą przyczynić się do poprawy wizerunku produktu, zwiększenia jego rozpoznawalność, a w konsekwencji przełożyć się na to, co najważniejsze dla każdego przedsiębiorcy – większą sprzedaż. Znacząco odmieniony produkt, powstały dzięki wykorzystaniu nowoczesnego wzornictwa, może także otwierać drogę do nowych rynków, w tym tych zagranicznych.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem