Reklama
Rozwiń
Reklama

Czas na wdrażanie opracowanych strategii wzorniczych

Przedsiębiorcy, którzy przeprowadzili swoją firmę przez audyt wzorniczy i dysponują opracowaną w jego wyniku strategią, mogą ubiegać się o dofinansowanie etapu wdrożeniowego. Ten powinien kończyć się innowacją.

Publikacja: 21.06.2019 02:00

Czas na wdrażanie opracowanych strategii wzorniczych

Foto: 123RF

Odmieniony wygląd produktu lub jego opakowania, dodanie nowych atrakcyjnych funkcji, zwiększenie użyteczności lub wygody korzystania – wszystkie te działania mogą przyczynić się do poprawy wizerunku produktu, zwiększenia jego rozpoznawalność, a w konsekwencji przełożyć się na to, co najważniejsze dla każdego przedsiębiorcy – większą sprzedaż. Znacząco odmieniony produkt, powstały dzięki wykorzystaniu nowoczesnego wzornictwa, może także otwierać drogę do nowych rynków, w tym tych zagranicznych.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Ministerstwo chce dać więcej swobody biegłym rewidentom i firmom audytorskim
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Reklama
Reklama