Jak przekonać pracowników, że ich zdanie jest ważne

Komunikacja w firmie jest istotna. W pracy komunikowanie się ludzi trwa bez przerwy. Wykorzystujemy do tego różne formy, sposoby, narzędzia i nośniki. Dzwonimy, mailujemy, rozmawiamy, negocjujemy, prezentujemy opinie, delegujemy, prowadzimy zebrania. Tylko dlaczego, skoro mamy tyle różnych narzędzi i tak wiele źródeł wiedzy wciąż, dochodzi do nieporozumień powodowanych złą komunikacją?

Publikacja: 27.07.2018 02:00

Jak przekonać pracowników, że ich zdanie jest ważne

Foto: Fotolia.com

Jest słowo-klucz, czynnik w komunikacji biznesowej, który jest jednocześnie najistotniejszy i najczęściej pomijany: otwartość. Jak ją rozumiemy? Chodzi nie tylko o jasne i szczere precyzowanie komunikatów, które się wysyła. Przede wszystkim chodzi o autentyczną chęć otrzymywania feedbacku od osób z którymi się rozmawia. Dlaczego tak o nią trudno w polskich firmach?

Czytaj także: Trendy w motywacji w 2018 roku

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem