Reklama

Umowa zawarta przez telefon może firmę sporo kosztować

Przedsiębiorca może zawrzeć umowę przez telefon, przyjmując ofertę konsultanta. Jeśli został wprowadzony w błąd, może się bronić.

Aktualizacja: 27.06.2018 21:07 Publikacja: 27.06.2018 19:20

Umowa zawarta przez telefon może firmę sporo kosztować

Foto: 123RF

Rozmowa telefoniczna z osobą proponującą reklamę w sieci może przedsiębiorcę słono kosztować. Niewiele osób, zwłaszcza prowadzących niewielkie firmy, wie, że mogą zawrzeć umowę przez telefon. Niepotrzebne jest, jak w przypadku konsumenta, przesłanie e-mailem kontraktu i późniejsza akceptacja jego treści. Zastosowanie znajduje tu art. 60 kodeksu cywilnego.

Czytaj także: Umowa zawarta przez telefon? Dopiero po potwierdzeniu na piśmie lub e-mailem

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Reklama
Reklama
Reklama