Aktualizacja: 01.09.2021 19:24 Publikacja: 01.09.2021 19:00
Foto: Adobe Stock
To sedno najnowszego wyroku SN, który oddalił zarzuty KRRiT, że stacja dopuściła się niedozwolonej reklamy producenta (biżuterii).
Poszło o program TVN z połowy grudnia 2014 r., w którym jako sponsora wskazano właściciela salonów i marki A. Na tle choinki piękna kobieta otwiera puzderko z biżuterią i uśmiecha się do mężczyzny. Ten odwzajemnia uśmiech, po czym przytuleni obserwują padający za oknem śnieg. Ukazuje się nazwa firmy i słowa „z miłości do piękna”.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas