„Nowość”, „Sprawdź, jakie to proste” – to niedozwolone reklamy aptek

W ramach prawidłowo funkcjonującego systemu ochrony zdrowia powinny działać mechanizmy, które pozwalają na zakup leków wtedy, kiedy są one rzeczywiście niezbędne, a nie wtedy, gdy pojawia się taka pokusa wywołana reklamą.

Aktualizacja: 17.06.2018 13:36 Publikacja: 17.06.2018 09:30

„Nowość”, „Sprawdź, jakie to proste” – to niedozwolone reklamy aptek

Foto: Adobe Stock

Takie stwierdzenie znalazło się w niedawnym wyroku Naczelnego Sądu Administracyjnego, który rozpatrywał skargę na karę finansową, jaką wojewódzki inspektor farmaceutyczny w K. nałożył na jedną z sieci aptek.

Zachęcanie do zakupu w aptece internetowej

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie