Reklama

Dane osobowe: strategia tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego

Strategia tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego zakłada, że Europa stanie się obszarem dynamicznego rozwoju dla gospodarki opartej nad danych. Komisja podejmuje więc działania, aby dane swobodnie przepływały między państwami.

Publikacja: 05.01.2018 05:00

Dane osobowe: strategia tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego

Foto: Adobe Stock

Optymalny sposób realizacji tych celów jest przedmiotem dyskusji i konsultacji. Ścierają się w nich stanowiska zachowawcze, postulujące jedynie tworzenie zachęt dla przedsiębiorców, jak i pomysły nowych, nawet daleko idących regulacji, na czele z ideą powstania ogólnego prawa do danych wzorowanego na prawie własności.

Unijne konsultacje

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama
Reklama