Dane osobowe: strategia tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego

Strategia tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego zakłada, że Europa stanie się obszarem dynamicznego rozwoju dla gospodarki opartej nad danych. Komisja podejmuje więc działania, aby dane swobodnie przepływały między państwami.

Publikacja: 05.01.2018 05:00

Dane osobowe: strategia tzw. Jednolitego Rynku Cyfrowego

Foto: Adobe Stock

Optymalny sposób realizacji tych celów jest przedmiotem dyskusji i konsultacji. Ścierają się w nich stanowiska zachowawcze, postulujące jedynie tworzenie zachęt dla przedsiębiorców, jak i pomysły nowych, nawet daleko idących regulacji, na czele z ideą powstania ogólnego prawa do danych wzorowanego na prawie własności.

Unijne konsultacje

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń