Promocja firmy za granicą

Przedsiębiorcy reprezentujący dwanaście obiecujących sektorów mogą korzystać z narodowych stoisk oraz akcji promocyjnych i w ten sposób starać się zaistnieć na zagranicznych rynkach.

Publikacja: 15.12.2017 05:40

Promocja firmy za granicą

Foto: Fotolia

– Program „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand" (działanie 3.3.2 programu „Inteligentny rozwój") daje polskim firmom ogromne możliwości dotarcia na rynki, których nie były w stanie do tej pory poznać – w dalekiej Azji, wciąż ważnej Europie i nie mniej obiecujących Afryce i Ameryce Łacińskiej. Jestem przekonany, że stoiska narodowe nie tylko znacząco wzbogacą ofertę Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, ale przede wszystkim zwiększą rozpoznawalność polskich produktów na świecie – mówi Tomasz Pisula, prezes Agencji, która pełni rolę gospodarza dla dziewięciu spośród dwunastu branżowych programów promocji.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki