Aktualizacja: 22.11.2017 06:00 Publikacja: 22.11.2017 06:00
Foto: materiały prasowe
Taki spór to „woda na młyn" dla konkurentów. Praktyka pokazuje, że na konfliktach wewnętrznych korzysta konkurencja podbierając skłóconej firmie kluczowych pracowników, czy klientów. Nie zawsze też da się zachować dyskrecję, co może powodować straty wizerunkowe i nadszarpnięcie dobrego imienia firmy.
W takich sytuacjach oczywiście niezbędny jest dobry dział kadr (HR), który zazwyczaj jako jeden z pierwszych dowiaduje się o konflikcie. Co jednak począć, gdy dział ten też jest uwikłany w spór?
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas