Aktualizacja: 22.11.2017 06:00 Publikacja: 22.11.2017 06:00
Foto: materiały prasowe
Taki spór to „woda na młyn" dla konkurentów. Praktyka pokazuje, że na konfliktach wewnętrznych korzysta konkurencja podbierając skłóconej firmie kluczowych pracowników, czy klientów. Nie zawsze też da się zachować dyskrecję, co może powodować straty wizerunkowe i nadszarpnięcie dobrego imienia firmy.
W takich sytuacjach oczywiście niezbędny jest dobry dział kadr (HR), który zazwyczaj jako jeden z pierwszych dowiaduje się o konflikcie. Co jednak począć, gdy dział ten też jest uwikłany w spór?
Zapowiadany na jesień drugi etap deregulacji ma przynieść więcej urzędowych „milczących zgód” i sprawniejszą wal...
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas