Aktualizacja: 04.10.2017 05:50 Publikacja: 04.10.2017 05:50
Telemarketerzy zapraszali na badanie medyczne, które okazywało się sprzedażą pościeli
Foto: shutterstock
Jeżeli pod przykrywką badań, pokazu lub degustacji ma być prowadzona sprzedaż, to już w zaproszeniu do potencjalnych klientów należy ujawnić handlowy cel takiej praktyki. Jeśli tak nie jest, przedsiębiorca naraża się na zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów poprzez stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych. Za takie naruszenie, oprócz utraty reputacji, czy ryzyka, że o przedsiębiorstwie w złym kontekście dowiedzą się konsumenci, przedsiębiorcy grożą kary finansowe. W świetle ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów może to być nawet 10 proc. obrotu firmy.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas