Spółka musi godzić się na to, że jej działalność podlega rozsądnej krytyce w internecie

Firma sprzedająca w Internecie nie może obrażać się na klientów, którzy zamieszczają pod jej adresem krytyczne uwagi, ale zgodne z prawdą.

Publikacja: 23.06.2017 07:00

Spółka musi godzić się na to, że jej działalność podlega rozsądnej krytyce w internecie

Foto: www.sxc.hu

Przedsiębiorca Jana B. handlujący w Internecie perfumami wystąpił do Sądu Okręgowego w Krakowie przeciwko Barbarze A., która umieściła negatywny na jej temat komentarz w serwisie oceny zakupów. Żądał jego usunięcia. Jego zdaniem stawiał renomę firmy w złym świetle. Chciał też przeprosin.

A gdzie reszta

Pozostało 96% artykułu

Świąteczna oferta

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska