Reklama
Rozwiń

Spółka musi godzić się na to, że jej działalność podlega rozsądnej krytyce w internecie

Firma sprzedająca w Internecie nie może obrażać się na klientów, którzy zamieszczają pod jej adresem krytyczne uwagi, ale zgodne z prawdą.

Publikacja: 23.06.2017 07:00

Spółka musi godzić się na to, że jej działalność podlega rozsądnej krytyce w internecie

Foto: www.sxc.hu

Przedsiębiorca Jana B. handlujący w Internecie perfumami wystąpił do Sądu Okręgowego w Krakowie przeciwko Barbarze A., która umieściła negatywny na jej temat komentarz w serwisie oceny zakupów. Żądał jego usunięcia. Jego zdaniem stawiał renomę firmy w złym świetle. Chciał też przeprosin.

A gdzie reszta

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku