Aktualizacja: 30.03.2017 16:55 Publikacja: 30.03.2017 15:51
Katarzyna Kucharczyk
Foto: rp.pl
Zdaniem ekspertki na popularność arbitrażu wpływa kilka czynników, jednym z nich jest poufność.
- Zarówno sam fakt, że toczy się spór arbitrażowy pomiędzy stronami, jak jego przebieg i rozstrzygniecie nie jest ujawniane opinii publicznej i innym podmiotom trzecim z rynku. Służy to ochronie naszych klientów i ich przedsiębiorstw. Sam fakt wejścia w spór np. z dostawcą mógłby negatywnie wpłynąć na reputację firm – mówiła Kucharczyk.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas