Aktualizacja: 30.03.2017 16:55 Publikacja: 30.03.2017 15:51
Katarzyna Kucharczyk
Foto: rp.pl
Zdaniem ekspertki na popularność arbitrażu wpływa kilka czynników, jednym z nich jest poufność.
- Zarówno sam fakt, że toczy się spór arbitrażowy pomiędzy stronami, jak jego przebieg i rozstrzygniecie nie jest ujawniane opinii publicznej i innym podmiotom trzecim z rynku. Służy to ochronie naszych klientów i ich przedsiębiorstw. Sam fakt wejścia w spór np. z dostawcą mógłby negatywnie wpłynąć na reputację firm – mówiła Kucharczyk.
Zapowiadany na jesień drugi etap deregulacji ma przynieść więcej urzędowych „milczących zgód” i sprawniejszą wal...
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas