Działania te będą przede wszystkim obejmowały organizację stoisk informacyjno-promocyjnych na wybranych branżowych targach i konferencjach. Tak, aby umożliwić firmom zaprezentowanie swoich produktów, technologii, usług, stworzyć miejsce do przeprowadzenia rozmów handlowych, a tym samym zwiększyć rozpoznawalność firm i zakres ich obecności na ważnych międzynarodowych imprezach skierowanych do tej branży.

W tym roku stoiska narodowe zostaną zorganizowane na poniższych targach i konferencjach:

- CeBIT, Hanower (Niemcy), 20-24 marca 2017 r.,

- IoT World, Santa Clara (USA), 16-18 maja 2017 r.,

- Pioneers Festival, Wiedeń (Austria), 1-2 czerwca 2017 r.,

Reklama
Reklama

- Gamescom, Kolonia (Niemcy), 22-26 sierpnia 2017 r.,

- Techcrunch Disrupt, San Francisco (USA), 18-20 września 2017 r.,

- Futurecom, Sao Paulo (Brazylia), 2-5 października 2017 r.,

- Web Summit, Lizbona (Portugalia), 6-9 listopada 2017 r.

Pełna lista stoisk dostępna jest na stronie www.parp.gov.pl/ict. Polskie firmy będą miały możliwość prezentacji oferty i filmów reklamowych oraz spotykania się z kontrahentami. Ponadto obsługa stoiska narodowego będzie udzielać zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach (konferencjach). Dodatkowo Ministerstwo Rozwoju na każde targi (konferencję) wyda katalog z informacjami o polskich wystawcach i lokalizacją ich stoisk. Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z promocji w ramach wymienionych stoisk informacyjno-promocyjnych zapraszamy do kontaktu pod adresem: b2b@parp.gov.pl.

Program został opracowany w ramach poddziałania 3.3.2 „Promocja gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe – Marka Polskiej Gospodarki – Brand" programu operacyjnego „Inteligentny rozwój".