Reklama

Dane osobowe klienta - przetwarzanie po nowemu

Ochrona prywatności konsumenta powinna być niejako wbudowana w każdy projekt przedsiębiorcy zakładający przetwarzanie danych osobowych.

Aktualizacja: 01.11.2016 11:52 Publikacja: 01.11.2016 11:39

Dane osobowe klienta - przetwarzanie po nowemu

Foto: 123RF

Nowe unijne rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych wprowadza szereg zmian w podejściu do przetwarzania danych oraz wyraźnie reguluje niektóre kwestie, które do tej pory leżały w sferze dobrych praktyk, ale były trudne do egzekwowania. Zacznie ono wprawdzie obowiązywać 25 maja 2018 r., ale byłoby dobrze gdyby przedsiębiorcy zaczęli się już teraz przygotowywać do jego wdrożenia.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Reklama
Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Reklama
Reklama
Reklama