Aktualizacja: 13.09.2016 06:50 Publikacja: 13.09.2016 06:50
Foto: www.sxc.hu
Konieczność wskazania w umowie o pracę miejsca wykonywania pracy wynika wprost z art. 29 § 1 pkt 2 kodeksu pracy. Przepis nie podaje jednak, z jaką dokładnością należy je określać. W praktyce budzi to spore wątpliwości. Zasadniczo uznaje się, że miejsce to wolno oznaczyć w różny sposób. Może to być siedziba pracodawcy, jego zakład lub oddział, konkretna miejscowość, kilka miejscowości, gmina czy powiat.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas