Reklama

Dotacje: pomysły na gry elektroniczne zostaną docenione

Firma chciałaby zawalczyć o dotację na prowadzenie badań i prac rozwojowych w zakresie gier wideo ma już tylko kilka dni na doszlifowanie projektu. Narodowe Centrum Badań i Rozwoju kończy nabór wniosków 16 sierpnia.

Publikacja: 13.08.2016 19:30

Dotacje: pomysły na gry elektroniczne zostaną docenione

Foto: 123rf.com

Rozwijanie sztucznej inteligencji i jej wykorzystywanie na nowych płaszczyznach, projektowanie i wzornictwo w zakresie gier wideo, tworzenie i rozwijanie platform, silników oraz technik przetwarzania danych, mapowanie rzeczywistych obrazów, modelowanie 3D to przykładowe rodzaje działań, które mogą zostać dofinansowane z działania 1.2 „Sektorowe programy B+R" w ramach realizacji programu GameInn.

Za nabór i ocenę wniosków odpowiada Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, a aplikacje mogą składać przedsiębiorcy oraz ich konsorcja. Konkurs skierowany jest do wszystkich firm, także tych dużych (trzeba tylko spełniać kryteria wymagane przy ubieganiu się o pomoc publiczną lub pomoc de minimis).

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Fundacje rodzinne: projekt poprawiony, ale wciąż daleki od postulatów biznesu i ekspertów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama