Aktualizacja: 19.05.2025 08:57 Publikacja: 12.09.2022 19:27
Foto: Adobe Stock
Większość przedsiębiorców chętnie dzieli się swoją wiedzą i majątkiem. Uważają, że w przyszłości filantropia stanie się działaniem powszechnym. Jednocześnie wskazują jednak na wiele barier w jej rozwoju oraz rozwiązania, które pomogą te przeszkody usunąć.
„Rzeczpospolita” jako pierwsza opisuje wyniki raportu Edukacyjnej Fundacji im. Romana Czerneckiego: „Filantropia w Polsce. Jak angażują się przedsiębiorcy i ich rodziny”. Autorką raportu jest Agnieszka Sawczuk (doradca filantropijny, właściciel marki Filantropea), a partnerem – Polska Rada Biznesu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas