Aktualizacja: 29.04.2025 00:15 Publikacja: 23.11.2022 10:41
Foto: Adobe Stock
Sprawa, którą na łamach "Rzeczpospolitej" opisuje Aleksandra Tarka dotyczyła spółki zajmującej się sprzedażą napojów, która podlega opłacie od środków spożywczych tzw. podatkowi cukrowemu.
Firma w ramach swojej działalności podejmuje też szereg działań promocyjno-reklamowych, w ramach, których napoje wydaje nieodpłatnie. Niektóre z nich są konsekwencją spełnienia przez kontrahentów określonych warunków np. osiągnięcia wymaganego poziomu obrotów czy zakupu określonej liczby napojów w ramach akcji typu: "kup 10 dostaniesz 1 gratis”.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas