Aktualizacja: 10.04.2016 21:54 Publikacja: 10.04.2016 09:00
Cena to podstawowa informacja, której musi udzielić przedsiębiorca konsumentowi przed zakupem
Foto: 123RF
Obowiązki przedsiębiorców związane z podawaniem cen oferowanych przez nich towarów lub usług określone są w ustawie o informowaniu o cenach towarów i usług (DzU z 2014 r., poz. 915) oraz przepisach wykonawczych, tj. w rozporządzeniu ministra rozwoju z 9 grudnia 2015 r. w sprawie uwidaczniania cen towarów i usług (DzU z 2015 r., poz. 2121). Określa ono:
- sposób uwidaczniania cen towarów i usług, w tym cen jednostkowych towarów (usług),
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas