Aktualizacja: 09.04.2016 14:30 Publikacja: 09.04.2016 14:30
Foto: 123RF
Misja, w ramach której przewidziano dwustronne rozmowy z hiszpańskimi producentami i sprzedawcami win, innych rodzajów alkoholu, produktów spożywczych oraz wizyty w wybranych firmach, odbędzie się w dniach 1-2 czerwca. Do udziału w niej są zaproszeni przedstawiciele spożywczych sieci dystrybucyjnych, super i hipermarketów, sieci sklepów delikatesowych, importerzy win i produktów spożywczych. Uczestniczące firmy będą miały okazję nawiązać bezpośrednie kontakty z hiszpańskimi producentami win, konserw warzywnych, oliwy z oliwek, wędlin, sosów, gotowych dań, świeżych owoców i warzyw i innych produktów.
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas