Aktualizacja: 09.04.2016 14:30 Publikacja: 09.04.2016 14:30
Foto: 123RF
Misja, w ramach której przewidziano dwustronne rozmowy z hiszpańskimi producentami i sprzedawcami win, innych rodzajów alkoholu, produktów spożywczych oraz wizyty w wybranych firmach, odbędzie się w dniach 1-2 czerwca. Do udziału w niej są zaproszeni przedstawiciele spożywczych sieci dystrybucyjnych, super i hipermarketów, sieci sklepów delikatesowych, importerzy win i produktów spożywczych. Uczestniczące firmy będą miały okazję nawiązać bezpośrednie kontakty z hiszpańskimi producentami win, konserw warzywnych, oliwy z oliwek, wędlin, sosów, gotowych dań, świeżych owoców i warzyw i innych produktów.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas