Misja, w ramach której przewidziano dwustronne rozmowy z hiszpańskimi producentami i sprzedawcami win, innych rodzajów alkoholu, produktów spożywczych oraz wizyty w wybranych firmach, odbędzie się w dniach 1-2 czerwca. Do udziału w niej są zaproszeni przedstawiciele spożywczych sieci dystrybucyjnych, super i hipermarketów, sieci sklepów delikatesowych, importerzy win i produktów spożywczych. Uczestniczące firmy będą miały okazję nawiązać bezpośrednie kontakty z hiszpańskimi producentami win, konserw warzywnych, oliwy z oliwek, wędlin, sosów, gotowych dań, świeżych owoców i warzyw i innych produktów.

Organizatorzy (głównym jest Stowarzyszenie Pracodawców regionu La Rioja) pokrywają koszty przelotu i zakwaterowania wybranym uczestnikom misji (1 przedstawiciel firmy). Przy tym jednym z kryteriów jest kolejność zgłoszenia. Dlatego jeżeli firma jest zainteresowana wyjazdem nie powinna zwlekać z wypełnieniem formularza dostępnego on-line (https://www.b2match.eu/foodwine2016/sign_up).

Należy także zaznaczyć, że w przypadku dokonania rejestracji i późniejszej rezygnacji z udziału w misji (po 13 maja) zostanie pobrana opłata w wysokości 350 euro.

Więcej informacji o tym wydarzeniu można znaleźć na stronie ośrodka Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.